18.01.2020 - 30.03.2021

FAALİYET RAPORU

1. LÖSEV ile yapılabilecek ortak projeler üzerinde görüş alışverişinde bulunduk.
  2. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ziyaret ettik.
  3. Basın Tanıtım ve Üye İlişkileri Komisyonumuz toplantısını yaptı.
  4. Elazığ ve Malatya bölgesine deprem yardımı yaptık.
  5. Akdeniz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Ünal’ı ziyaret ettik.
  6. Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen’i ziyaret ettik.
  7. Geçmiş Dönem Dernek Yönetim Kurulu Başkanları ile toplantı yaptık.
  8. Üye organizasyonlarına katıldık.
  9. ATSO Başkanı Davut Çetin’i ziyaret ettik.
  10. Mali Kaynak ve Proje Geliştirme Komisyonumuz toplantısını yaptı.
  11. ANTGİAD ve Hedefler konulu toplantıyı Akra Barut Otel’de gerçekleştirdik.
  12. CHP Antalya Eski Milletvekili Devrim Kök dernek Yönetim Kurulunu ziyaret etti.
  13. Basın Toplantısı yaptık.
  14. Dernek YK Başkanımız Osman Sert SİAD lar toplantısına katıldı. Antalya’mızı ilgilendiren konularda istişarelerde bulundu.
  15. OSB YK Başkanı Ali Bahar’ı ziyaret ettik.
  16. Antalya Valisi Münir Karaoğlu’nu ziyaret ettik.
  17. Üniversite Kariyer Merkezi Müdürü Dr. Turan Şener’i ziyaret ettik.
  18. AESOB Başkanı Adlıhan Dere’yi ziyaret ettik.
  19. Yerel Yönetimler ve STK’lar Komisyonumuz toplantısını yaparak , yol haritasını belirledi.
  20. Basın Tanıtım ve Üye İlişkileri Komisyonumuz dernek ofisimizde bir araya gelerek projeleri hakkında istişarede bulundular.
  21. Sabah Gazetesi Bölge Temsilcisi İbrahim Okumamış’ı ziyaret ettik.
  22. Hürriyet Gazetesi Bölge Temsilcisi Salim Uzun’u ziyaret ettik.
  23. Kosgeb Antalya Müdürü Sinan Kibar’ı ziyaret ettik.
  24. ATB Başkanı Ali Çandır’ı ziyaret ettik.
  25. Kadın Üyelerimiz dernek istişare buluşmalarını sürdürdüler.
  26. Vergi Dairesi Başkanı Metin Uzun’u ziyaret ettik.
  27. Dış Ticaret ve Finans Eğitmeni Şeyda Demirsoy’un da konuk olduğu Mali Kaynak Yaratma ve Proje Geliştirme Komisyonu toplantımızı dernek ofisimizde gerçekleştirdik.
  28. Tüzük Komisyonumuz toplantısını gerçekleştirdi.
  29. Başkan Yardımcılarımızdan Yakup Küçükçiloğlu, Tour of Antalya ve Akra Gran Fondo kapsamında gerçekleştirilen farkındalık sürüşünde pedallarını “Kadına Karşı Şiddete SON!” demek için çevirdi. Valimiz Münir Karaloğlu tarafından verilen teşekkür plaketini derneğimiz adına Başkanımız Osman Sert teslim aldı.
  30. 21. ve 22. Dönem Yönetim Kurulu Üyeleri olarak, akşam yemeğinde bir araya geldik. Keyifli bir ortamda gerçekleşen yemekte, tecrübeler ve yeni fikirler paylaştık.
  31. Baksifed Yönetim Kurulu Üyemiz Mustafa Cengiz, Delegemiz Görkem Özener ve Dernek Başkanımız Osman Sert Baksifed’in 10. Olağan Mali Genel Kuruluna katıldılar.
  32. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’yü ziyaret ettik.
  33. Bu yıl ikincisi Antalya OSB tarafından düzenlenecek Ar-Ge ve İnovasyon Proje Pazarı Etkinliğinin ve Teknopark Dünya Melek Yatırım Forumu Akdeniz Zirvesi 2021’in tanıtım ve güç birliği toplantısına Antgiad Yönetim Kurulu olarak katılım sağladık.
  34. Girişimcilik haftası etkinlikleri kapsamında Başarı Okulları öğrenci ve öğretmenleri Yönetim Kurulumuzu ziyaret ettiler.
  35. ANTGİAD olarak Runatolia 2020 Maratonu’nda “Koşar Adım LÖSEV” sloganıyla LÖSEV için koştuk.
  36. Antalya Kültür Sanat Merkezinde düzenlenen Yapıkredi Koleksiyonu’ndan Renkler Resim Sergisi gezerek ve Antre Sahne Sanat tarafından sahnelenen tiyatro oyunu izledik.
  37. Kitap kulübümüz bir araya gelerek ilk toplantısını gerçekleştirdi.
  38. Antgiad ailesi olarak topladığımız yardımları, Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’ne İl Müdür Yardımcısı İnci Vural’ın destekleri ve ilgisiyle ulaştırdık.
  39. Türk Hava Kurumu Antalya Şube Başkanı Süleyman Girgin, Yönetim Kurulu Üyelerimize hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak, Yön. Kur. Başkanımız Osman Sert’e Onursal Üyelik rozetini takdim etti.
  40. Finike Belediye Başkanı Mustafa Geyikçi ‘yi makamında ziyaret ettik.
  41. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek önderliğinde toplanan Koronavirüs Dayanışma Platformu toplantısına, derneğimizi temsilen Başkanımız Osman Sert katıldı.
  42. Sabah Gazetesi’ne Evde Kal Çağrısı yapıldı.
  43. Online üye toplantımızın konuğu Antalya Bilim Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Tarık Oğuzlu salgının küresel çaptaki yansımalarına ilişkin değerlendirmede bulundu.
  44. Online Toplantı konuğumuz Uzm. Dr. Timur Yılmaz “Zihinde Hayat” konulu konuşma gerçekleştirdi.
  45. Sosyal destek kapsamında ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırılması için gıda paketi yardımında bulunduk.
  46. Güneş Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Hakan Muştu’nunda katıldığı online toplantı konuğu Halk Sigorta Ticari Alacak Sigortası Direktörü Ali Sertaç Canal, devlet destekli ticari alacak sigortası hakkında kapsamlı bir sunum gerçekleştirdi. Gerçekleşen seminerin sonunda üyelere söz verilerek sorular canlı yayında cevaplandı.
  47. Online olarak “İş’te Üye” toplantısı gerçekleştirdik.
  48. Antgiad Advantege Kartı hayata geçirdik.
  49. Turizm çalışma grubu olarak duayen turizmci Dr. Cem Kınay ile COVID-19 sonrası yeni turizm trendlerini konuştuk. Turizm Çalışma Grubu Toplantısı yaparak basına görüş bildirdik.
  50. Online toplantı konuğumuz Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Yönetim Kurulu Başkanı Davut Çetin, koronavirüs salgını nedeniyle yaşanan durum, ANTGİAD turizm önerileri ve ortak projeler, ATSO’nun yaptığı çalışmalar ile nefes kredisi, kısa çalışma ödeneği, kira ödemeleri başta olmak üzere ekonomi gündemindeki konuları değerlendirdi.
  51. Online toplantı konuğumuz ATB Yön. Kur. Başkanı Ali Çandır, koronavirüsten etkilenen ekonomi ve tarıma ilişkin değerlendirmelerde bulunurken, virüsün etkilerinin azaltılması için yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdi.
  52. Eğitim Sektörü Toplantısı yaparak basına görüş bildirdik.
  53. Derneğimiz fikir kulübü toplantısına onur konuğu olarak Antalya Bilim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Yüksek katıldı. Yapılabilecek iş birlikleri hususunda istişarelerde bulunduk.
  54. Online toplantı konuğumuz OSB Yön. Kur. Başkanı Ali Bahar, koronavirüsten etkilenen ekonomi ve sanayiye ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
  55. Online toplantı konuğumuz Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Girişimcilik Merkezi Direktörü Dr. Oğuzhan Aygören “Covid-19 sürecinde Türkiye Ekonomisi ve Dijitalleşme” konulu sunum gerçekleştirdi.
  56. Antalya Valimiz Sayın Ersin Yazıcı’yı makamında ziyaret ettik. Kendilerine yeni görevinde başarılar dileyerek derneğimiz hakkında bilgiler verdik.
  57. Online toplantı konuğumuz Yönetim Danışmanı Haluk Ziya Türkmen “Stratejik İş Planına Bağlı Kurumsal Gelişim (Dönüşüm) Yönetimi” konulu sunum gerçekleştirdi.
  58. Tarım Çalışma Grubu Toplantısı yaparak basına görüş bildirdik.
  59. Antalya Eğ. Araş. Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Halil Yalçın Yüksel ve Sağlık Bakım Hiz. Müdürü Gülcan Katı’yı makamında ziyaret ettik.
  60. Sosyal sorumluluk projesi kapsamında Antalya Eğitim Araştırma Hastanesi’nde pandemi servisinde çalışan 76 sağlık çalışanının yaklaşık 100 çocuğuna eğitici zeka oyunlarını hediye ettik.
  61. Bilim Üniversitesi Rektör Prof. Dr. İsmail Yüksel’i ziyaret ettik.
  62. AB proje başvurusunda bulunduk.
  63. Bilim Üniversitesi- Sürekli Eğitim Merkezi İle Online Proje Toplantısı yaptık.
  64. Üye doğum günleri hediyesi olarak Antalya Lara Eğitim Gönüllüleri Derneği aracılığıyla 4 öğrenciye burs verdik.
  65. Komisyon başkanları ile toplantılar yaptık.
  66. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü ile Cem Karaca Gençlik Kütüphanesi projemizin ayrıntılarını görüştük
  67. Sağlık çalışma gurubu toplantısı yaparak basına görüş bildirdik.
  68. ANTGİAD üyeleri için özel hazırlanan, üyelere özel ve ayrıcalıklı olan prim iadeli hayat sigortası projesi kapsamında ziyaretlerimiz yönetim kurulu üyemiz Mustafa Erşahin tarafından sürdürüldü.
  69. Antalya Bilim Üniversitesi Ögr. Gör. Burcu Kantarcıoğlu ile birlikte yapacağımız projeler için fikir alışverişinde bulunduk.
  70. Pandemi sürecinde Teknolojik Gelişmeler konulu online toplantı yaptık.
  71. Kepez Belediyesi işbirliği ile Cem Karaca Gençlik Kütüphanesi yapılması ( kütüphanenin tahmini açılış zamanı Mart 2021 ) ve kütüphane için kitap toplama kampanyası halen devam ediyor.
  72. Mangal organizasyonu gerçekleşti.
  73. AIESEC Antalya YK Başkanı Doğukan Kargın ve YK Üyesi Furkan Aksoy, ANTGİAD Yönetim Kurulunu ziyaret ederek, projeleri ve faaliyetleri hakkında bilgi verdiler. Ortak projelerin geliştirilmesi ile ilgili fikir alışverişinde bulunduk.
  74. İş’te Üye programları video çekilerek youtube ve sosyal medya hesaplarından paylaşılmaya devam ediliyor.
  75. Şirketlerimizde veri, skorlama ve planlama konusunda dijital dönüşüme geçilmesi adına Üyemiz Şadi Evren Şeker öncülüğünde İş’te Yapay Zeka Projemizin ilk istişare toplantısını proje paydaşlarımız Baksifed Başkanı Abdullah Erdoğan ile birlikte Antalya Bilim Ünv. Rektörü Prof. Dr. Ismail Yüksek ile gerçekleştirdik.
  76. Dernek YouTube kanalı düzenlendi ve Antgiad TV faaliyete geçirildi.
  77. Antalya Bilim Üniversitesi TTO Koordinatörü, Antalya OSB Teknopark YK Üyesi Dr. Ali Cem Başarır ve CEO OptiWisdom, Akademisyen, ANTGİAD Üyesi Doç. Dr. Şadi Evren Şeker ile “ Dijital Dönüşüm, Teknokentler, Arge” konulu canlı yayın programı gerçekleştirdik.
  78. SMS gönderimi durdurularak, Whatsapp duyuruya geçiş yaptık ve yaklaşık yıllık 900 TL tasarruf sağlandı.
  79. Kobilerde yapay zeka farkındalığının arttırılması ve kullanımının yaygınlaştırılması için İş’te Yapay Zeka projemiz kapsamında toplantımızı AOSB’nin ev sahipliğinde gerçekleştirdik.
  80. Muratpaşa Belediyesi tarafından gerçekleştirilen “Çocuklarımız İçin İmece Tablet Kampanyası” hakkında Muratpaşa Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Sarı ile görüşme gerçekleştirdik.
  81. Online toplantı konuğumuz Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Acil Tıp Anabilim Dalı Öğretim üyesi Prof. Dr. Oktay Eray “Covid-19 Sürecinde Halk Sağlığı” konulu sunum gerçekleştirdi ve üyelerin sorularını cevapladı.
  82. Derneğimiz, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesine (MAKÜ) bağlı, Bucak Zeliha Tolunay Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu ile işbirliği sağlamak amacıyla Başkanımız Osman Sert ve Okul Müdürü Doç Dr. Osman Akın protokol imzaladı.
  83. Vergi Dairesi Başkanımız İlhan Karayılan’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerimizi ilettik.
  84. AIESEC Antalya Şube Başkanı Doğukan Kargın ve Şube Üyeleri ile birlikte sosyal sorumluluk projeleri ve ANTGİAD Gençlik Zirvesi hakkında fikir alışverişinde bulunduk.
  85. İş’te Yapay Zeka projemiz kapsamında Akdeniz TTO (Akdeniz Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi) Merkez Müdürü Prof.Dr. Ömer Halil Çolak ve Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Cem Sakarya ile istişarelerde bulunduk.
  86. Muratpaşa Belediyesi ile ortak 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızda Abada Konser ve Sinema etkinliği düzenledik.
  87. İş’te Yapay Zeka projemiz kapsamında Antalya Ticaret Borsası Başkanı Ali Çandır’ı ziyaret ederek istişarelerde bulunduk.
  88. ANTGİAD Yönetim Kurulu olarak Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 82. Yıldönümünde Anıtkabir’i ziyaret ederek, Atatürk’ün mozolesine çelenk bıraktık ve saygı duruşunda bulunduk.
  89. Akdeniz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Özlenen Özkan’a yeni görevinde başarılar dileyerek, yapılabilecek ortak projeler hakkında istişarelerde bulunduk.
  90. ANTGİAD YK Başkanımız Osman Sert, Kanal V ekranlarında Ali Orhan ‘ın sunduğu Antalya Gündemi programının canlı yayın konuğu oldu.
  91. Online toplantı konuğumuz Globe Restaurants Genel Müdürü Mehmet Gürol Çıragöz “Pandemi Döneminde Kafe & Restoran Perakendeciliğine Bakış” konulu sunum gerçekleştirdi.
  92. ANTGİAD 13 dönem Yönetim Kurulu Üyesi Ömür Kuşçalar derneğimizi ziyaret etti.
  93. Derneğimiz, AIESEC Antalya Şubesi ile işbirliği sağlamak amacıyla Başkanımız Osman Sert ve AIESEC Şube Başkanı Doğukan Gür protokol imzaladı.
  94. DEVA Partisi Genel Bşk.Yrd. Mustafa Uçak, Antalya Kurucu İl Bşk. Süleyman Akıncı ve beraberindeki heyet ANTGİAD 22. Dönem YK Üyelerine ziyarette bulundu. Gündeme ilişkin konular hakkında fikir alışverişinde bulundular.
  95. Cem Karaca Gençlik Kütüphanemiz için Gürsu Mahallesi Muhtarı Özlem Saday 518 adet kitap bağışladılar.
  96. ANTGİAD olarak eğitime verdiğimiz katkılardan dolayı Ernur Faik Koparan Ortaokulu Müdürü Mehmet Büküş, dernek adına Başkan Osman Sert’e teşekkür plaketi takdim etti.
  97. Yapay Zeka İnisiyatifi” projemizin protokolü ANTGİAD YK Bşk. Osman Sert, Antalya OSB Teknopark YK Bşk. Ali Bahar ve Bilim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Yüksek arasında imzalandı.
  98. “Sanayide Dijital Dönüşüm ve Yapay Zeka” WEBINAR programımız Antalya Bilim Üniversitesi ve Antalya Osb Teknopark işbirliği ile düzenlenen Prof. Dr. İsmail Yüksek, Ali Bahar ve Osman Sert’in yaptığı açılış konuşmaları ile başlayıp, Ali Cem Başarır ve Şadi Evren Şeker’in sunumları ile devam etti.
  99. Üye ziyaretleri yapılmaya devam ediyor
  100. Geçmiş dönem başkan ziyaretleri devam ediyor.
  101. Sanal pos sistemini hayata geçirdik.
  102. KANAL V Canlı yayın programları düzenlenmeye devam ediyor.
  103. Dijitalleşen dünyada bizde yerimizi almak adına, üyeler arası işbirliğinin arttırılması ve işbirliklerinin geliştirilmesi için http://antgiadavm.com/ web sayfasını oluşturduk
  104. 2020 PataraYılı kapsamında restorasyon ve kazı çalışmaları başlatılan Patara Antik Kentine ziyarette bulunduk. Devam eden çalışmalar hakkında Prof. Dr. Havva İşkan Işık’dan bilgi aldık.
  105. Antalya OSB Teknik Koleji’nde sürdürülen çalışmaları yerinde incelemek ve okul hakkında bilgi almak üzere Antalya OSB Başkanı Ali Bahar’ın konuğu olduk.
  106. ANTGİAD YK Başkanımız Osman Sert Antalya Bilim Üniversitesi’nin daveti üzerine, Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yürütülen ve ülkemizde faaliyet gösteren Üniversitelerin kurumsal gelişimini desteklemeyi amaçlayan değerlendirme toplantısına katıldı.
  107. İşletmelerde veri yönetimi ve yapay zeka farkındalığını arttırmak üzere yapılan protokol, ANTGİAD YK Bşk. Osman Sert, ATSO YK Bşk. Davut Çetin ve Bilim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Yüksek arasında imzalandı.
  108. Online gerçekleşen toplantımızda Pandemi Sürecinde Ekonomi ve Ticaret konuşuldu. Görüşleri basın bildirisi olarak basına gönderildik.
  109. “Gençlik Zirvesi” projemiz kapsamında AIESEC Antalya ve Antgiad Fikir Kulübü olarak birlikte değerlendirmelerde bulunarak yol haritamızı belirledik…
  110. İl Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Er’i ziyaret ederek “Yapay Zeka İnisiyatifi” ve “Antalya Okuyor” projemiz hakkında istişarelerde bulunduk.
  111. Antalya Büyükşehir Belediyesi Avrupa Birliği İlişkileri ve Proje Şube Müdür Vekili Elif Özgür Özbek’in konuk olduğu Fikir Kulübü toplantımızı gerçekleştirdik.
  112. YK Başkanımız Osman Sert, İYİ Parti TBMM Grup Başkanı Prof. Dr. İsmail Tatlıoğlu ve heyetinin BAKSİFED ziyaretine katıldı
  113. “İş Dünyasında Dijital Dönüşüm ve Yapay Zeka” Çalıştayı webinar programımız ATSO YK Başkanı Davut Çetin ve Antgiad YK Başkanımız Osman Sert ‘in açılış konuşmaları ile başlayıp Ali Cem Başarır ve Şadi Evren Şeker ‘in sunumları ile devam etti.
  114. Slow Food Antalya Lideri Ezgi Dursun’la Slow Food, Yerellik ve Gıda Farkındalığını online toplantıda konuştuk.
  115. ANTALYASPOR Kulübü Derneği ve Antalyaspor Vakfı Başkanı ve aynı zamanda ANTGİAD 6. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Yılmaz’ı ziyaret ettik. Geçmiş dönemlerde olduğu gibi Antgiad olarak şehrimizin takımına destek mesajını ilettik.
  116. Yapay zekâ ve veri farkındalığını sağlamak, yapay zekâ uygulamalarının önemini paylaşmak, geleceğin mesleklerine yönelik dijital dönüşüm ile ilgili bilgileri paylaşmak amacıyla “Yapay Zeka İnisiyatifi” projemiz kapsamında üyemiz Prof. Dr. Şadi Evren Şeker, İl Milli Eğitim Müdürlüğünün canlı yayın konuğu oldu.
  117. Dünya Gazetesi Bölge Temsilcisi Duygu Şahin Durmaz ve Dünya Gazetesi Muhabiri Esra Köksal dernek ofisimize ziyarete geldiler. YK Başkanımız Osman Sert dernek faaliyetleri hakkında bilgiler verdi.
  118. Düzenlediğimiz eğitim anketi sonuçlarına göre dijital dönüşüm ile birlikte her geçen gün artarak talep gören ve yararlanılan e-ticaret eğitimini Proticaret Ceo’su Süleyman Zafer Kuzucu’nun sunumuyla gerçekleştirdik.
  119. Antalya Genç İş İnsanları Derneği (ANTGİAD) & AIESEC işbirliği ile “Gençlik Buluşmaları Kariyer Zirvesi” gerçekleşti. Alanında uzman konuşmacıları gün boyunca bir araya getiren, gençlerin geleceklerine ve kariyerlerine yön veren zirve birçok üniversite öğrencisinin katılımıyla online olarak yapıldı. Gençlerin kariyer planlarına ilham olabilecek hikâyeleri dinlemelerine ve bu kişilerle iletişim kurabilmelerine imkân sağladık. Birçok kişinin yararlandığı organizasyon herkese açık ve online 6 saat kesintisiz canlı yayında gerçekleşti ve büyük ilgi gördü.
  120. ANTGİAD ve Sepaş Enerji arasında imzalanan protokol kapsamında Antgiad Advantage karta özel %15′ e varan indirim verildi.
  121. Akdeniz Sanayi Sitesi Kooperatifi Başkanı Mehmet Öztürk ve Yönetim Kurulunu ziyaret ettik.
  122. Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen’i ve Konyaaltı Belediye Başkan Yardımcısı Tuğba Erke Bostan’ı ziyaret ederek birlikte gerçekleştireceğimiz 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı etkinliği projemizin detaylarını görüştük.
  123. Üyelerimiz arasındaki ilişkileri kuvvetlendirmek, üyelerimizin kendi işlerini tanıtma, ticari hacmi arttırmak adına küçük gruplar halinde düzenlediğimiz Ticari Koordinasyon Grup Toplantılarını yapmaya devam ediyoruz.
  124. Akdeniz Üniversitesi Teknik Bilimler MYO Müdürü Prof.Dr. Şükrü Özen, Dr. Öğr. Üyesi Arzu Er, Dr.Öğr. Gör. C. Bertan Güllüdağ ve MYO Sekreteri Veli Türkmen’i ziyaret ederek ortak yapılabilecek projeler hakkında görüş alışverişinde bulunduk.
  125. Online toplantı konuğumuz Mustafa Tercan (CFO, Esas Holding) “Dünya ve Türkiye Ekonomisi, 2021 Beklentileri” konulu sunum gerçekleştirdi ve üyelerin sorularını cevapladı.
  126. Konyaaltı Belediyesi ile birlikte gerçekleştirmeyi planladığımız 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı etkinliği projemizin detaylarını fikir kulübümüzde Belediye Başkan Yardımcımız, JCI ve Aiesec Antalya Şubelerinin Başkan ve değerli üyelerinin de katılımıyla istişare ettik.
  127. Online toplantı konuğumuz Devlet Protokolü ve Kurumsal Nezaket Kuralları Uzmanı, nam-ı diğer ‘Bay Protokol’ İhsan Ataöv, protokol kurallarının ince ayrıntılarını anlattı ve üyelerin sorularını cevapladı.
  128. Döşemealtı Özel Termessos Hastanesi Tanıtım ve İletişim Sorumlusu Ahmet Pusunç ile yapılan görüşmede Antgiad Advantage karta özel üyelerimize indirim aldık.
  129. 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 106. Yıldönümü’nde Kepez Özel Eğitim Uygulama Okulu öğrencilerinin hazırladığı gösterileri izledik. Okul müdürü Gökmen Güler, konferans salonuna geçtiğimiz dönem yapmış olduğumuz destek sebebiyle özel hazırlanan tabloyu başkanımız Osman Sert’e takdim etti.
  130. Koçluk kavramı ile iş dünyasını daha yakından tanıştırmak amacıyla Uluslararası Koçluk Federasyonu Antalya temsilciliğinden Profesyonel Koç Asena Tanış Ulugergerli, Profesyonel Koç&Eğitmen Aytül Şekerci ve Profesyonel Koç Ayçin Teker ziyaretimize gelmiştir.
  131. Üyelerimizin akaryakıt giderleri ile ilgili olarak indirim sağlamak amacıyla Altınay Akaryakıt Ürünleri Ltd. Şti. Shell&Turcas Petrol A.Ş. Distribütörü Ayşegül Meydan ziyaretimize gelmiştir.